Tvättdag.

Solen skiner och jag tvättar för fullt. Skoj ens?
Nä. Men behövligt.

Igår var jag och Hampus duktiga och planterade krasse och en avokadokärna, samt planterade om en massa blommor. Simon kapade av fikusen, men jag är ytterst tveksam om att den kommer att överleva. :)

Ikväll ska jag ut och käka på News med några andra mammor. Ska bli kul!
Och i helgen är det barnmässa på Nolia som vi ska gå på. Det är även kattutställning på SkyCom Arena, men jag tror det kan bli tajt att klämma in att gå på den, även om jag vet att Hampus skulle tycka att det var roligt. Men hans farmor kommer ju så vi kan ju inte vara borta och ränna hela helgen. :)
Dessutom så jobbar jag imorrn kväll. Men det är ju inte så himla skojigt.

Jo, jag kan berätta att katten Torsten satte tänderna i dammsugarsladden medan den fortfarande satt i väggen.
Han klarade sig utan skador (och blev inte klokare heller) men hans päls stod rakt ut på hela kroppen.
Det är svårt att beskriva, men den här bilden ger en rätt bra aning om hur han såg ut;
                                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj oj, stackars Torsen... :)
Här i skeå tvättas det o städas för fullt oxå... ja jag tror jag skämmer bort jens ;)

2007-03-23 @ 14:33:09
Postat av: Annika

Ibland är det svårt att beskriva.. Men det är som det är på jobbet, vår häst är ibland galen. Han gillar inte att stå i spilta. Ponnyn som vi skulle köpa till ridskolan gick inte igenom besiktningen, han hade tvågradiga hältor på typ alla benen! Som du ser är allt bara så himla, jobbigt.

2007-03-24 @ 16:31:32
Postat av: Morsan

Det verkar som eran katt påminner om en viss annan,Zikzten som exempel.Han käkar ju oxå sladdar som är kopplade i väggen,och han har då definitivt inte blivit nåt klokare.

2007-03-24 @ 17:10:24
Postat av: Sara

snygg katt

Postat av: tiny

söt kisse. HAHA

2007-03-29 @ 11:50:01
URL: http://tinys.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback