Söndag.

Så var även denna helg över. Jajisses, vad fort det går.
Fredagkväll så jobbade jag, vilket kan ju bidra till att helgen känns så kort.
Lördag på förmiddan var jag till stallet och tog hand om Uno. Sen var jag till Barnens Hus och köpte en ny spade till Hampus. Jag råkade ju ha sönder hans förra genom att hacka den rakt i en isklump.
Sen på kvällen så kom Jenny, Jens och Emma hit. Vi spelade Alias, och gissa vilket lag som vann? Inte killarna iallfall. :P
Idag så har vi träffat Marie & Emma och varit ute och testat den nya spaden. Annars har vi inte gjort så mycket. Bara myst och tagit det lugnt.

Jo, jag sydde ju ett förkläde till Hampus i lördags oxå. Såhär ser det ut!


Kommentarer
Postat av: Annika

Det är fortfarande lite hemligt. :) Haha. Men det har någonting med musik att göra!

2007-03-20 @ 21:12:51

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback