Nej.

Fan jävla skit (ursäkta mamma). Jag har ont i halsen (det var så Simons feber började) och Hampus har fått feber inatt. Hoppas att Simon är frisk idag (han sover fortfarande), annars blir det en hemmahelg i helgen.
Jag vägrar bli sjuk. Dricker KanJang och äter Ipren i förebyggande syfte. Åsa ska inte ha feber.
Hampus är ju ändå relativt pigg när han har feber, det märks inte så mycket förutom att han har röda kinder.
Jaja, vi får väl se hur det blir när Simon vaknar, om jag kan åka eller inte. Han kände sig rätt pigg igår, så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller tummarna! Du får höra av dig när du vet om du kommer eller inte.

Postat av: Sara

mums med kang jang

2007-03-11 @ 20:41:32
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Emilia

Du är utmanad. Kolla in mer på min blogg.

2007-03-12 @ 14:59:14
URL: http://milla.klixklax.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback