Ja ja.

Det får se ut såhär ett tag. Blev inte riktigt nöjd, men man kan ju inte få allting här i livet.

Har varit gräsänka i helgen, Simon har varit till Piteå.  Så jag och Hampus har haft en myshelg med muffinsbak, målande och en massa utelek. Har varit så fint väder! Nu kanske våren börjar dyka upp?
Men på fredag är det Simons tur att bli gräsänka, då åker jag & Jenny hem till Arvidsjaur!
Hoppas det är lika fint väder då så man kan sno nåns skoter och fara ut på en tur. :)

Hampus har kommit in i värsta "kan själv"-stadiet. Och nåde en om man försöker hjälpa till.
Visst, det är jättebra att han vill försöka själv, absolut! Men det är aningens stressande ibland om man har bråttom. :)

Nä, nu ska jag käka lunch och se nyaste Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur ser dom från Indiska ut? Ska prata med Anton och se vad han tycker, för jag vet inte riktigt när vi ska åka och shoppa nästa gång (var ju i fredags så..). Kanske blir dom från ikea ändå.. Vi får se.

Postat av: Sara

Det är en handlingkraftig man du har! (Hampus)

2007-03-05 @ 20:56:27
URL: http://landin.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback