Godmorgon!

Idag skiner solen och det är himla finväder ute!
Är passande nog ledig idag, så jag ska lämna Hampus på dagis om en stund, sen ska jag till stallet och rida!
Men med min tur så hinner väl solen försvinna innan jag har tagit mig iväg. :P

Igår köpte jag mig 4 nya böcker (det var pocket - ta 4, betala för 3, så det var rätt överkomligt) ,har redan hunnit läsa nästan en (så mycket har jag att göra på jobbet) :)
Böckerna jag köpte var;
* Jonas Gardell - Jenny
* Magdalena Graaf - Det ska bli ett sant nöje att döda dig
* JT Leroy - Hjärtat är bedrägligast av allt
* Carlton Stowers - Sista andetaget
De tre sista är min favoritgenre - verklighetsbaserade böcker - så det ska bli spännande.
Den översta är jag snart färdig med och den är bra! Grym men bra!

Nån som har läst nån av dom andra och kan säga om jag har köpt mig läsvärda böcker? :)

Sen så shoppade jag lite åt Hampus igår oxå. Det var ett specialerbjudande på Lindex om att "handla för 300, få 100 kr rabatt". Så jag handlade tre tröjor och ett par byxor. Var lite sugen på att köpa ett par röda jeans som gick åt stuprörshållet, men det tror jag inte att fadern hade uppskattat. :P

Nä, nu ska jag börja klä på Hampus!

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej, här har vi inte tid att läsa böcker.

Postat av: Sara

jag tänkte också köpa röda stuprör i helgen! Men de var till mig själv dock!

2007-03-21 @ 13:49:38
URL: http://landin.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback