Förhoppningsvis..

..så åker jag upp till Arvidsjaur imorgon. Men det är inte 100% säkert än.
Simon har feber och har haft det sen i tisdags. Så om han inte känner sig bättre imorgon så blir det till att stanna hemma. Hade ju tänkt mig en semesterhelg i Arvidsjaur själv, så det blir ju inte riktigt samma sak om jag tar med mig Hampus. Inte för att han inte får följa med, men ibland kan det faktiskt vara skönt (och välbehövligt) att få vara själv en stund. Jaja, vi får väl se hur det blir.
Annars får det bli en annan helg.
Typiskt, men det är inte så mycket att göra något åt. Det är ju inte Simons fel att han är sjuk.
Nån som har nått bra tips på hur man blir av med feber på snabbast möjliga sätt? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Annars får simon ta hand om hampus lördagkväll feber eller inte så kör vi en tjejkväll ändååå =)

Postat av: Anonym

Oiiiiii :):)

2007-03-08 @ 20:01:16

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback