Arvidsjaur

Jo, det blev ju att jag lyckades ta mig iväg.
Skönt med lite semester! :)
Fredagkväll stannade Jenny kvar i Arvidsjaur och vi drog ut på stockis och sjöng kareoke för full hals. Oj så pinsamt.
Men kul var det!
Lördag på dan följde jag med mamma ut till Nuortejaur och red en sväng på Vinnie. Och så höll jag på att bli begravd när snön rasade från stalltaket. Tur att taket når ut en bit ovanför dörren, men jag kände hur det nuddade ryggen. Liiite obehagligt.. Det var ju inte lite snö heller.
Lördagkväll var vi på fest hos Mogge och sen var vi på Stalo. Många människor som man inte har sett på evigheter. Kul! Och min kära Sofia hängde ju oxå med, så då blev det ju extra skoj såklart! :)
Söndag så lunchade jag och mamma, och sen blev det inte så mycket gjort förutom att packa å sånt, och sen bege sig ut på vägen med destination Umeå. Fick sällskap av Nina som ville åka med. Jenny hade ju redan hunnit smita iväg till Skellefteå så henne fick vi plocka upp där.
Slaskigt var det att köra, och med min enorma tur så tog spolarvätskan slut precis utanför Abborrträsk. Jippi.
Och eftersom det bara är hålor efter vägen så var det ingenting som var öppet förrän vi kom till Boliden.
Sen blev världen betydligt klarare.

Hampus har fortfarande feber. Eller, han hade det imorse iallafall, nu känns han svalare. Men det blev ännu en vård av barn-dag idag. Men det är ju inte så mycket att göra åt. Jag tror oxå jag hade en släng av feber inatt, men det verkar ha gett med sig. Annars är jag bara sådär lagomt förkyld nu, sådär som jag typ alltid är.. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Krya på er

Postat av: Sofia

Kul at träffa dig! Har du kollat hur du jobbar v.15?

2007-03-12 @ 20:42:02
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: Sofia

Batterier, trisslotter, fil.. And the list goes on and on! Haha..
Häromdagen var hon på lagret och undrade vart mjölken var - fast hon insåg att hon hade gått för långt. Sen frågade hon en annan kund vart brödet var. Totalt borta. Förvirrad!

2007-03-12 @ 22:21:30
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: Sofia

Batterier, trisslotter, fil.. And the list goes on and on! Haha..
Häromdagen var hon på lagret och undrade vart mjölken var - fast hon insåg att hon hade gått för långt. Sen frågade hon en annan kund vart brödet var. Totalt borta. Förvirrad!

2007-03-12 @ 22:21:35
URL: http://tusse.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback