Ännu en jag-har-så-jäkla-tråkigt-lista.

  • Namn: Åsa
  • Happening på gång: Öhum. Ledig i helgen är väl det som är mest spännande?
  • Jag älskar: Mycket och många.
  • Jag hatar: Se föregående svar.
  • Snyggast just nu: Inte jag i mjukisbyxor iallafall.
  • Om jag kunde skulle jag: Sluta äta så jäkla mycket godis
  • Het person jag vill känna bättre: Jag känner redan alla hetingar som är värda att känna. :)
  • Katter är: Schitzofrena.
  • Snällast denna vecka: Simon som städade igår. :)
  • Person som gör mig engagerad: Hampus
  • Nåt jag stör mig på: Att mitt tangentbord är glappt. Eller så har jag för lätta fingrar.
  • Jag får ont i magen av/när: Magsjuka, ångest och för mycket mat.
  • Jag är rädd för: Att något ska hända min familj
  • Jag pratade senast med: Hampus
  • Just nu är jag: Sjukt trött.
  • Just nu är jag inte: Attraktiv och alert.
  • Dömer folk efter utseendet: Jämt. Jag är inte särskilt PK.
  • Är dödligt kär? Ja, jag tror faktiskt att det är så.
  • Är du snäll: Ja, väldigt. Tro det eller ej. :)
  • Är du fåfäng: Japp.
  • Är du blyg: Ja, ibland.
  • Är du piercad: I näsan.
  • Är du bestämd: Oftast.
  • Intressen: *suck* När hinner jag sånt?
  • Favoritdricka: Kaffe. Annars vaknar jag aldrig.
  • Vad gör du just nu: Svarar på dom här frågorna. Såklart.
  • Senaste person du kramade: Hampus
  • Senaste person du ringde: Simon
  • Senaste person som ringde dig: Simon
  • Saknar du någon nu: Ja.
  • Vad köpte du senast: Mat för typ 900 spänn.
  • När var du i en affär senast: Igår. Ica Maxi. Spännande som sjutton.
  • Vad har du för framtidsplaner: Leva iallafall. Och bo i ett stort hus med stor gård.
  • Vad drack du senast: Mjölk
  • Längtar du till din nästa födelsedag: Näää. *åldersnoja*
  • Har rakat dina ben någon gång: Va? Vem gör inte det?
  • Hur många hål har du i öronen: Tre i ett, två i det andra.
  • Hur vill du ha ditt kaffe? Med mjölk
  • Byter du kanal under reklampauser? Bråkar med Simon om fjärrkontrollen. :)
  • Vad läste du för språk i skolan? Engelska och tyska.
  • Vad ska man göra i en dusch? Bli ren.
  • Är du bra på att laga mat? Oftast.
  • Har du några fobier? Spindlar.
  • Tycker du att du har fin dialekt? Såklart! :)
  • Hur märker man av din charm? Jag vet inte om jag har någon sån.
  • Var du med i barnens trafikklubb när du var liten? Tror inte det?
  • Brukar du baka? Ibland. Oftast när Simon dietar. :D
  • Är du mytoman? Nä, har för dålig fantasi.
  • När åt du senast: Nyss. Åt alldeles för mycket gröt.
  • Vilken låt lyssnade du senast på: Sarah Dawn Finer - I remember love
  • Har du sovit i din egen säng inatt: Ja - fast på Simons sida.
  • Har någon annan sovit i din säng inatt: Jo - Simon sov på min sida. :)
  • Vad tycker du är fint? Äkta kärlek.
  • Vad tycker du är äckligt? Pedofiler, könsstympning, våldtäktsmän och spindlar.
  • Favoritblomma? Kallor
  • Slutord? Adjö?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Yeah! Du känner ju mig! :) Hahaha..

Postat av: Jenny

Jaaa, hur skule jag överleva utan dem ;)

2007-03-29 @ 12:28:53
Postat av: Sara

Varför bytte ni sida?

2007-03-29 @ 22:04:29
URL: http://landin.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback