Jahaaaaa?

Ska man uppdatera oxå kanske? :D
Jag ska vara ärlig och säga att jag har rent inte idats skriva på ett tag.
Men det har inte hänt så mycket för det.. Tror jag iallafall. :)

I helgen kommer mamma och pappa hit, ska kolla på Wheels som är på lördag.
Sen så följer jag & Hampus med dom hem till Arvidsjaur på söndag. Har ju sommarlov nu. :)

Annars så händer det nog inte så mycket spännande i våran lilla värld. Inte vad jag kan komma på just nu iallafall.

Bra uppdatering, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Morsan

Det var jäklar i mej på tiden.

2007-06-29 @ 12:34:05
Postat av: Sofia

Håller med din mamma, det var på tiden. Kvinna.
Slå en pling när du är i Arvidsjaur så kan vi träffas lite! :)

Postat av: Sara

Vad jobbar du med nu igen???

2007-06-30 @ 13:56:32
URL: http://landin.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback