Sorry..

..att det har varit lite dött här på sistone. Men hallå, jag har ju faktiskt haft jullov. :)
Sen vet jag inte om jag har så mycket spännande att berätta heller.. *hmm*
Jag får väl ta ett kort sammandrag, om jag kommer ihåg..

Åkte till Arvidsjaur fredag innan jul.
På lördagen (?) följde jag & Hampus med till Nourtejaur och hälsade på hästarna.
Hampus och Vinnie slogs om ett paket russin. Oj vad han inte är rädd för hästar min son..
Jul: Firades i hos min farmor & farfar och hemma hos mamma & pappa.
Hampus fick överlägset mest klappar. Oväntat va? :)
Jag fick en symaskin (Yes! Superbra!!) och lite andra småsaker.
Av Simon fick jag  en drös med kläder, men det har jag nog sagt?
Juldagen var vi ut på lappis. Förfest hos Kajsa. Kul!
Tisdagen åkte Simon & Hampus till Piteå, och jag stannade kvar på "semester". :)

Åkte till Piteå tidigt på fredagen, gick på stan en sväng. Tog det mest lugnt, åkte runt och hälsade på folk på lördagen.
Nyår firades först med svärfar och Anna. Vi åt supergod mat! Hummer till förrätt, oxfile till huvudrätt och glöggpäron med punchgrädde till efterrätt. *mmmh*
Vi smällde några raketer tidigt på kvällen så att Hampus & Ellen skulle få se innan dom la sig. "Woooow!" var vad Hampus tyckte om det. :)
Sen fick svärfar & Anna vara barnvakt och vi for iväg (något sent) på fest. Var framme där typ 23.40.
Drack bubbelvin & tittade på raketer. Stannade en liten stund till, sen åkte vi hem.
Hem till Umeå åkte vi i, en otroligt fullpackad bil, på måndagseftermiddagen.
Började jobba på tisdagen.

Sen har det nog inte hänt så mycket spännande..
Jo, jag har provat min nya symaskin. Har sytt ett par gardiner & två kuddfodral. Ett par till gardiner är uppmätta och väntar på att bli sydda. Jäklar vad effektiv och händig jag känner mig!
Nån som vill ha nått uppsytt? En brudklänning eller en jacka eller bara några knapphål så säg till! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, du kan få sy en massa kläder till mig om du skulle ha lite att göra nån gång! :) Haha..


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback