Kallt

Eller nää, det är det ju egentligen inte, det är bara -8 grader. Men när man har varit ute och åkt bob med Hampus i en halv evighet på förmiddan utan ordentliga ute-kläder så blev det lite kyligt.
Har ingen bra mössa, inga bra vantar, inga täckbyxor och min vinterjacka börjar sjunga på sista refrängen.
Den har varit med så länge och blivit tvättad så många gånger så den är inte lika varm längre. Fodret är i det närmaste obefintligt.
Men skor har jag iallafall! :)

Ska till stallet i eftermiddag. Men då behöver jag inte frysa iallafall, för varma ridkläder det har jag!
Skulle nog överleva en expedition till Antarktis i dom kläderna. :)
Om inte annat så ser man då ut som en michelingubbe i dom. Det är inte det lättaste att ta sig upp i sadeln. Tur det finns en pall.

Jaja.. måndag imorgon.. Jobbar kväll i veckan. Men det går det oxå.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ooh, jag jobbar bara i morgon. Sen åker vi till Thaiiiiland! :D

Postat av: Sara

Yeah, bob är kul

2007-01-22 @ 20:50:16
URL: http://landin.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback