Jahapp.

Det blev visst en kort jobbarvecka för mig. Ledig igår och idag.
Jag lovar att jag inte gnäller. :)
Gillar att få betalt för att ligga i soffan och pilla navel.
Fast nu kanske jag ska göra nått vettigt istället?
Skulle behöva putsa fönstrena, men det är typ -20 grader ute så det kändes inte så lockande..
Nä, det får vara tills varmare dagar.

Snart (eller snart och snart.. om en månad typ) fyller jag år. Jävlar vad gammal jag blir. Hela 24 år.
Min fagra ungdom är sedan länge över. Nu väntar grått hår och pensionssparande.
Jag har faktiskt kommit på två saker jag önskar mig. Helt otroligt för att vara jag.
• Vinterkläder
• Pengar till en tatuering. Japp, nu är det dags att göra en till.

Äh, jag kan säkert komma på mer saker om jag bara tänker efter lite.

Kommentarer
Postat av: sandra

åhå, ännu en tatuering! bestämt motiv o placering ännu? :)

Postat av: Anonym

Ja herrejisses. Snacka om åldersnoja. *S*
Jag har länkat till dig på min blogg. Hoppas det är ok.

2007-01-23 @ 17:41:01
Postat av: Åsa

jovisst är det ok. Men från vilken blogg är jag länkad? :)

2007-01-23 @ 20:16:54
URL: http://ozzan.blogg.se
Postat av: Emilia

Vad konstigt. Jag är helt säker på att jag fyllde i namn och URL.

2007-01-23 @ 21:17:54
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: Sara

Jag hade då artonsårsdepression förra året.

2007-01-23 @ 22:20:40
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha :)
Pensionssparande har man ju hållt på med länge nu... så gammal känner man sig *uss uss*
Men men du får fundera ut om de e nåra speciella du vill ha med på din födelsedag o säga till mig så jag får se hur många vi blir... :)

2007-01-24 @ 15:14:57

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback