Ingen karaktär.

Nej, totalt avsaknad av allt vad det heter. Jag viker mig för lätt.
Var ut på stan idag efter jobbet med siktet inställt på ett par skor, eller kläder till Hampus.
Men vad hände? Jo, det blev ett par jeans, en tröja och några trosor.
Ååååå. Som vanligt.
Det kommer aldrig att bli några skor för min del.
Antingen hittar jag nått annat som för tillfället känns som en mycket bättre idé, eller så är jag alldeles för kräsen så jag hittar inga som duger.
Visst, "snyggpartyskor" kan jag hitta hur många som helst, men dom hjälper ju föga när det är -20 och snorhalt.
Karaktären, hallå? Jag är en vekling.

Fast jag hittade faktiskt en tröja till Hampus oxå. Så helt misslyckat var det ju inte.
Och jeans är väl aldrig fel ändå? :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

jeans e aldrig aldrig fel =)=)
önskar jag kunde hitta nåra själv !!
å inge fel att va kräsen med skorna , man kan ju inte ha vad som helst på fötterna :)

Postat av: Sara

Olala! Jeans är bra att ha!

2007-01-27 @ 11:52:18
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Sofia

Shoppa medans du kan! :)

2007-01-27 @ 14:44:25
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: Anonym

du e tvärtom mot mig då.. går ut m siktet inställt på o hitta nåt åt mig o kommer hem m nya kläder åt amira istället så e d jämt.. men nu senast så blev d "bara" ett par boots åt henne o resten åt mig.. helt otroligt..

2007-01-29 @ 22:46:58

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback