*trumvirvel*

Jag fick som jag ville. Nu heter katterna Bosse och Torsten! :)
Vi har lagt märke till att Torsten är yttepyttelite mindre än Bosse, men vill man vara riktigt säker på vem som är vem så måste man lyfta och kolla vem som har en vit fläck på magen (Torsten).

Idag har jag haft besök av finaste Jenny. Alltid trevligt att få bjussa på en kopp kaffe!
Simon har stuckit på bio med Andreas. Dom ser säkert nån romantisk film och håller handen. Eller?
Eller så ser dom nån skitkass film som jag inte vill se. Vilket är dom flesta som Simon vill se. :)

Well well. Off to the shower.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Namnen regerar! :-) Det skulle varit i förskott. Den 6 är det. *hehe* När fyller du? 12:e eller 15:e eller när? Februari är det väl iaf.

Postat av: Sara

de kanske ser på "allt om min buske" ? :p

2007-02-02 @ 22:05:23
URL: http://landin.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback