Tisdag.

Ja, i helgen var ju mina kära föräldrar här på besök! Roligt! Synd att helgen är så kort bara..
Jag fick en ny kaffebryggare (oj så skönt att få kasta bort den gamla skitbryggaren) och pengar (alltid välbehövligt) i present. Hampus fick ett par ursöta mini-crocs!
I lördags var jag & mamma ut i affärer en sväng, och senare på eftermiddagen var vi till stallet och red.
Mamma fick låna Labolina och jag red Uno.
Labo var så trött, så trött (och det med all rätt - hon är ju faktiskt 28 bast!) när hon stod i stallgången. Läppen hängde, ögonen hängde och hon höll rent på att välta omkull några gånger där hon stod. Trodde först att hennes sista stund var kommen, men efter petningar i sidan så kvicknade hon till.
Turen i skogen gick fint, Uno var pigg, Labo var lite efter -fast på hemvägen fick hon upp lite tempo minsann!


Nu är jag ledig tills på lördag, ska bli såå skönt. Men det ska tvättas och städas - i vanlig ordning.. Well well.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi har det bra vi som får vara lite lediga! Jobbar bara idag och en stund på lördag. Sen jobbar jag inte förrän på onsdag.

Postat av: Sofia

SERIÖST?
Kommer du hem nästa helg?
Ska jag strypa dig människa? Jag jobbar då.

2007-02-28 @ 16:27:18
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: Sussi

Jag har beställt från Hippson!

2007-02-28 @ 18:40:03
URL: http://sussib.blogg.se
Postat av: Sofia

Jobbar 11-21 på lördag och 12-21 på söndag. Blä!

2007-03-01 @ 09:28:06
URL: http://tusse.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback