Godmorgon.

Eller.. nja.. Jag har ju varit vaken i tre timmar redan.
Idag ska det städas och donas så det inte ser ut som ett slagfält -för det lovar jag att det gör- när mina föräldrar kommer och hälsar på imorgon.
Och så ska det bakas och grejas oxå. Och för det måste jag handla. Jippiiii. Not.
Hampus har pratat i flera dagar nu om att "älsa på till älgen, mommo å moffa" (ja, han har lite problem med bokstaven H :) ), så han börjar nog undra när den där älgen kommer egentligen?
Så idag när jag sa att dom kommer imorgon blev han lite gladare. :)

Var till sjukan igår för min onda arm, och som vanligt så har jag mysko fel. För hon visste inte riktigt vad det var, men hon trodde att det var överansträngning/inflammation. Jahapp.
Dessutom så tyckte hon att jag var lite klen i min onda arm. Tack för den. :)
Och så tyckte hon att jag skulle sjukskriva mig i en vecka. I EN vecka?? Hallå?? Då raserar ju min ekonomi.
Fast det är bättre nu när jag inte har jobbat på hela dan igår, så jag tror jag jobbar ikväll ändå.

Jaa Sofia, jag lovar att jag ska komma hem och åka pulka med dig snart! Jag är riktigt sugen på att krascha nerför Prästberget igen! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hell yeah! Vore det inte lovely att landa med nyllet i skaren? Haha..

Postat av: Annika

Det gick bra, jag överlevde. Men bilens kofångare är lite krossad. Nuförtiden kör jag aldrig över 70 km/h. :) Kram

2007-02-24 @ 12:03:04
Postat av: Emilia

Lycka till med städ och bak. Här ska också städas. Är så illa tvungen då jag "lånat bort" Milea med förevändningen att huset behöver städas. Nu är det bara att hugga i. *boring*

2007-02-24 @ 13:00:54
URL: http://milla.klixklax.se
Postat av: Emilia

PS: Everybody wants a slinky. You gotta get a slinky. Slinky, slinky GO SLINKY GO!! *hahaha*

2007-02-24 @ 13:02:01
URL: http://milla.klixklax.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback