Brukar..

..inte gnälla över en vanlig förkylning. Men nu är jag less på riktigt. Det här är förkylningen från helvetet.
Sådär. Nu känns det bättre.

Fyndade på slutrea på H&M igår. Halva reapriset.
En tunnare täckjacka & mössa till mig, skjorta & strumpor till Simon. Allt för det överkomliga priset av 89 spänn! Yes!

Jag har fixat om lite i vardagsrummet. Eller.. soffan iallafall. Plockade bort hörnet så det blev en "vanlig" soffa istället. Mycket bättre! Men vad tusan gör man av hörnet?? Det är ju inte så att man direkt kan trycka in det i garderoben..

Ja, jag vet att bilden däruppe är borta. Samma på Idas blogg. Men det är inte mitt fel...

Om en vecka fyller jag år! Tjohooo!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag hade en förkylning för ett tag sen som varade i tre veckor. *yihaa* Guess what? Jag är förkyld igen! Det är ju så blir man något less.


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback