Torsdag.

Idag har vi varit till MVC för att lyssna på Lillebror. Hans lilla hjärta bultade på finfint därinne och Hampus verkade väldigt fascinerad. :) Däremot så var mitt Hb lite lågt, och BM som jag hade (min vanliga är på semester) började babbla om att jag låg på gränsen till anemi. Jo tjena. Skrämseltaktik biter inte på mig ;)

Sen så har vi bakat blåbär- och hallonmuffins av bären som vi plockade i förrgår. Var inte så mycket bär, så det blev inte så många muffinsar. Men goda är dom! Hampus är riktigt duktig på att hjälpa till, blev inte fullt så grisigt i köket som jag hade räknat med ;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Hampe är så fin! :D Puss

Postat av: Sara

ROMANTISKT!

2007-08-11 @ 22:25:23
URL: http://landin.blogg.se
Postat av: Sofia

Oh yes, 20 minuter! Fast då blev det ett antal timmar dagen efter på ikea i sthlm - så det jämnade väl ut sig..
Är du på väg till Arvidsjaur nu?

2007-08-13 @ 10:35:04
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback