Fredag

..och snart är även denna vecka och månad över. Kanske inte tar så lång tid det här ändå?
Snart ska vi ju flytta, och då kommer nog tiden bara att svischa iväg när man har ett nytt hem som ska pysslas med och fixas till.  Det är nästan så att jag känner mig lite stressad av bara tanken.
Men det går ju inte att göra så mycket än, kan ju inte packa ner hela vårat nuvarande hem nu.

Ikväll är jag & Hampus själva. Simon ska på tv-spels-och-dricka-öl-kväll med jobbet.
Det är dom som har det bra... :)
Nää, jag och Hampus ska äta glass och frukt och mysa i soffan. Det är min plan iallafall. Sen om han har tid är ju en annan femma. :P

Nu ska jag sluta svamla och åka iväg till Maxi och handla lite.

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback