Påsk på ingång.

Och jag ska fasen inte göra ett dyft. Sova möjligtvis. Och rida lite.
Simon och Hampus åker till Piteå imorrn på dan nångång och kommer hem igen på måndag.
Jag stannar kvar här för jag jobbar.. *bläääääh*  Bajs.
Men jag jobbar bara till fredagkväll, sen är jag ledig. Så det blir slappning på högsta nivå hela helgen!
Vad ska ni hitta på förnåt spännande?
Har ni nån bra film att rekommendera som jag kan glo på?
Eller är det värt att börja se Grey's Anatomy?


Och förresten, Epic Movie var ganska kul. Om man har sån humor förstås. :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har du inte sett Grey's anatomy? Nånsin?
Ta dig i kragen kvinna, nu har du det du gör i helgen! :D

Postat av: Sofia

Då rekommenderar jag det starkt!

2007-04-04 @ 22:55:03
URL: http://www.tusse.tjejsajten.se
Postat av: Sandra

Håller med Sofia. Grey´s Anatomy is da shit! Du kommer inte att bli besviken.. ;)

2007-04-05 @ 23:13:20
URL: http://sandraoh.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback