Lördag.

Idag har vi varit på stan en sväng med Jenny och Jens. Köpte två långa toppar åt mig själv, en svart och en rosa.
Inget mer. Förutom lite fika då. ;)
Shoppade lite igår oxå då jag hade en stund över på jobbet. Två par skor (halva reapriset på Wedins!) ett till mig och ett till Hampus. Och en puderrosa kofta och en svart lång tröja på Gina. Också på rea. (ja, jag är lite fattig för tillfället. ;P)
Nu har vi precis kommit in från våran middag som vi åt ute i solen (och blåsten. Kallt som f-n). Grillade hamburgare. *mmh*
Ikväll blir det popcorn och tv! Och sooooooova *zzZzz*

Kommentarer
Postat av: Jenny

du e då det sötaste som grattar mig 3 gånger på en dag :D Du är verkligen min Bäst vän! *kramis*

2007-04-22 @ 02:49:52
Postat av: Sara

olala!


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback