Ensam i storstan.

Och vad gör man då? Jo, man trycker i sig jordgubbar, godis och en massa dricka tills man börjar må illa.
Varför gör man det? Jo, för att man är inte van att få ha saker ifred här så det gäller att vara snabb och hinna äta upp allt innan nån annan gör det. :)
Det är så tyst, så tyst.. Och jag ska sova aslänge imorgon. Den som ringer och väcker ligger risigt till.
Nåja, nu ska jag inte låta så bitter. Vet ju ändå att Torsten kommer att leka mistlur och stridspilot mot sovrumsdörren halv sju imorgonbitti.

Från
tjuvlyssnat.se

Kungshallen, Stockholm

Kille ~20: Du vet igår när jag var ute med klassen.
Tjej ~20: Ja?
Killen: Vi hade hur kul som helst och det blev lite för mycket? Klockan 6 vaknade jag sittandes i en trappuppgång och jag var fortfarande ganska borta.
Tjejen: Ok?
Killen: Jo, jag började leta efter pengar i fickan för att kunna ta bussen hem och det enda jag hittade var ett kvitto på en guldtvätt på Statoil! Fatta, jag har traskat in på Statoil, full som ett svin, mitt i natten och köpt en guldtvätt för mina sista pengar! Och jag som inte ens har en bil!


Kommentarer
Postat av: Sara

Glad påsk!


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback