Som ett brev på posten

Idag kom mitt efterlängtade Microdermabrasion set från Mary Kay ! Happy, happy joy!
Naturligtvis kunde jag ju inte hålla mig, utan var tvungen att testa denna lovordade produkt direkt.
Det ska tydligen vara precis samma som används på deras hudvårdssalonger.
Man kan väl inte vänta sig underverk efter första försöket, men det var faktiskt riktigt bra! Huden blev supermjuk!
Man ska använda det 2-3 gånger i veckan, så vi får väl se om nån vecka om det är värt pengarna.. :)

Jo förresten, om det är nån som är kaffesugen är det bara att komma hit. Fick 2 paket cappuchino gratis med posten oxå. :)

Kommentarer
Postat av: sandra

gratis är gott.. ;) och vi som får fint besök nästa helg, wiiih! :D shoppingrunda?

Postat av: Sofia

Är det möjligtvis jag som är finbesöket?
Haha, klart vi ska shoppa! Massor!

2006-09-22 @ 12:23:54
URL: http://tusse.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback