Nu är det slut.

Nu gör mörkret sitt intrång och jag konstaterar att det är över för den här gången. Sommaren är slut och hösten kommer med mörkret.
Nåja, än är det ju inte svinkallt, och jag har ju ändå gnällt över att det har varit så j*kla varmt, så nu ska jag inte börja klaga.
Jo, jag vill faktiskt klaga över en sak.
Att bilen inte vill köra mig till jobbet, som en normal bil skulle göra, när det regnar ute.
Är det inte då man som mest behöver en snäll bil??
Nääädå, gammel-sur-eländet (bör tillägga att jag tycker om bilen när den är snäll, så då får den bara höra fina ord) har ju fått nån slags spasm när det är regnigt ute.
Igår strejkade den för Simon när han skulle iväg, i regnet såklart.
Och vem minns inte hur förbannad jag var den gången när den bestämde sig för att ge upp precis vid rödljusen? I spöregn såklart!
Nää, nu ska jag sluta gnälla för den här gången och istället lägga in en drös med bilder från i somras, så man kan komma ihåg att det faktiskt har varit fint väder. :) Enjoy!


Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback