Nu är det klippt..

..och färgat! Så nu är jag korthårig och mörkbrun. Eller jaa, så kort är det ju inte, en bit ovanför axlarna iaf.
Men det är skönt, inget hår som fladdrar och kittlas i ansiktet.
Blev en impulsivklippning efter jobbet i torsdags. Jag skulle ju bara egentligen gå och boka/höra om en klipptid, så jag kunde fundera lite på hur jag ville se ut. Men hon som jag pratade med sa att hon kunde klippa mig på en gång. Tjaa, varför inte? Okej då.
Så jag gav henne fria händer, sa bara att det ska se snyggt ut även om man inte ids/hinner styla till det, och att jag ville att det skulle se lite tjockare ut (eftersom jag fortfarande fäller hår som en häst fäller päls på våren..). Men det blev bra, och jag är nöjd!

Ikväll har vi haft ett gäng kompisar över på pizza och tv-spelskväll. Lyckades vinna en gång i både Mario Cart och Soul Calibur! *tjohoo*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vi vill se en bild på den nya frisyren! :)


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback