Dessa j*kla söndagar..

..som bara återkommer hela tiden, och fort går det oxå! Man hinner ju knappt märka att det varit helg så är det måndagmorgon igen. Jaja, hur mycket jag än klagar så blir det ju knappast nån ändring på den saken.

Igår var jag, Hampus och Suss på loppis på Nolia. Det var inte bara en pryl därinne kan jag lova..
Men det blev inte så mycket shoppande, en leksaksbil till Hampus, en nagelfil (ja, den var ny..) och en påse bullar som vi delade på. Sen for vi även en sväng till travbanan för där var det oxå prylförsäljning. Köpte en hänga-på-dörr-krok. Spenderade sammanlagt hela 55 spänn!  Och sen när jag rensade min börs på kvitton hittade jag en hundring som hade gömt sig, och sen hittade jag 10 spänn i bilen. Så egentligen gick jag ju plus. :)

Nu har vi bestämt oss. Vi ska införskaffa en ny bil.
Eller ny och ny, det blir ju en begagnad. Miljonär är jag ju inte (och kommer då aldrig att bli med det jobbet jag har..).

Nää, nu ska jag skura golv! *jippii*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Påminn mig när jag kommer att du vill veta vem det är som ringer när han är full så ska jag berätta!

Postat av: Sofia

Du..det var närmare 12 än 11 jag är framme i Umeå.. 11.55 var det visst..

2006-09-26 @ 12:01:20
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: Linsan

Du har fått en uppdate...men en gooode tråkig sådan....

2006-09-26 @ 14:58:07
URL: http://linsan01.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback