*censurerad svordom*

Det regnar idag. Det vet ni ju vad det betyder vid det här laget, så det behöver jag ju inte berätta..

Igår var jag, Suss och Clara på
Me&I-visning  och stillade våra shoppingnerver. Eller jag iallafall.. :) Men jag tog det förvånansvärt lugnt och köpte bara en t-shirt (khaki med isrosa hamstrar på, skitfin!) åt Hampus.
För snart måste jag börja inhandla presenter. Både Simon & Hampus fyller år typ närsomhelst.
Men det blir bra, då har jag nått att shoppa på lördag när Sofia kommer hit! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Antar att bilen inte funkar?!

Postat av: Sussi

Haha, det visste jag faktiskt inte :) Men den är najjs nanting... kram

2006-10-02 @ 10:13:44
URL: http://sussib.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback