Är det verkligen..

..fredag idag? Känns inte det minsta som det. Nåväl, det är väl bara att tacka och ta emot!
Har blivit dunderförkyld igen. Yes! Och jag har hunnit ha feber i eftermiddag oxå, men det verkar ha gett med sig. Efter några alvedon blir allt  bra igen! :)

Idag var det löne-/utvecklingssamtal på jobbet med min arbetsledare. Fick bra betyg iaf! Nästan bara högsta betyg, de andra var en halv poäng mindre, så man kan väl säga att jag är nöjd! :) Återstår bara att se hur mycket jag får upp lönen..

Sen har jag hunnit vara å shoppa lite på Granngården oxå! 2 par ridbyxor till mig och en grimma till mammas pålle Vinnie. Men där fanns det mycket skoj, helt otroligt vad grejer dom hade där!


Mina fiiiina ridbrallor!



Vinnie

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback