Uppdatering kanske?

Ja, i helgen så var Sofia här i Umeå och hälsade på. Väldans trevligt! :)
På fredagen hämtade jag henne från bussen och så var vi på Strömpilen ett tag, sen skulle jag jobba så då lämnade jag henne på sitt hotell, dvs hos Sandra.
Lördag så blev det stan hela dagen, typ. Shopping på hög nivå! För alla utom mig.. *hrm* Nåja, jag köpte ju faktiskt både jeans och skor - på rea. :)
Sen på kvällen så gick vi ut på O'Learys. Mycket folk! Roligt var det!
Söndag hann jag inte träffa Fian nåt mer, eftersom vi blev inbjudna på födelsedagsfika hos Andeas och AnnaSara.
Men det var så roligt att du kom, du måste göra om det snart igen!

Idag har jag varit och köpt den sista födelsedagspresenten till Simon. Jag tänker inte skriva vad det är, så tyvärr älskling, du får vänta med att veta tills på din dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det var kul att hälsa på er också! Ska absolut göra det igen! :)

Postat av: Anonym

alltid något med en ny vattenkran! antar att man måste lära sig att upskatta de små tingen här i livet? ;)

2006-10-06 @ 23:27:06
Postat av: Annika

Snart kommer du hem, baby. Då måste vi seees.
Puss

2006-10-07 @ 11:34:50
URL: http://lillankans.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback