Sammanfattning.

Har ju varit på weekend i Arvidsjaur från i onsdags sen igår, så ni är väl såklart intresserade av att veta vad som hände där förstår jag? :P

Jag och Hampus kom fram  på onsdageftermiddag nångång, så den kvällen blev rätt lugn, gjorde inget speciellt.
Torsdag åkte vi till min farmor och farfar och hälsade på en sväng. På kvällen kom Ida förbi, och vi snackade lite skit och kollade på alla nyhetsprogram i hopp om att hitta ett som visade bra väder. Det fanns det inte.
Snöstorm - welcome...
Fredag så skulle jag skjutsa Hampus till Piteå så han skulle få träffa resten av släkten och stanna där över helgen. Mamma och Linsan hängde på.
Jag lovar att det var fasen ingen lek att köra i snöstorm och igenblåsta/översnöade vägar. Det gick sakta, men vi tog oss fram iallafall. Allting var vitt, vitt, vitt..
Hemvägen var det svart. Och en massa snö. Så det blev till att köra på halvljus hela vägen. Yay..
Nåja. sen hann vi ju shoppa lite i Piteå oxå. Köpte mig en jacka, väska och en tröja.
Väl hemma var det bara att kasta sig i duschen och ut på nya äventyr. Till Kajsa på tjejpartaj! Och se på Idooool. Åh Linsan.. Inte dumt. ;)
Lördag så var det ju Höstyran..
Ut en sväng på dan och svamla runt lite, kika in i nån affär och sånt. Hämta Sofia, äta lite mat och sen göra sig iordning. Fest hos Danne. Väldigt trevligt, mycket folk!
Sen for vi ut på Medan. Jag lovar att Sunblock var ingen höjdare. Fast det tyckte nog alla av det motsatta könet... :P
Sen blev det visst lite efterfest. Kom hem kl 5, och stöp i säng.
Men jag hade så jäkla kul!!!


Kommentarer
Postat av: linsan

alla som dreglar åt markus räcker upp sin han!!:D

Postat av: linsan

hand skulle det ju stå!

2006-10-30 @ 20:39:34
URL: http://linsan01.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback