Vårblomma



Igår gjorde jag och Hampus en stöld från en av blombänkarna här utanför. Blomstackaren överlevde med nöd och näppe fotograferingen, då en väldigt nyfiken pojke gjorde en grundlig undersökning av den fina pinnen med nått konstigt längst ut.

Onsdag idag - två dagar kvar till hästmässan!

Snart åker jag hem till Arvidsjaur igen, första veckan i juni.
Passande nog så är det ju klubbmästerskap då! Så då ska jag dit och heja på Annika och BonBon, Sussi och Hakunan.
Blir lite avis, vill oxå.. :) Tänk om jag hade en Calypso.. Då skulle vi minsann sopa banan med er Sussi! :D

Har planterat mina frön nu. Håll tummarna för att det blir nått av det! Klarar jag inte ens av det så är jag ju rent gode misslyckad. :)




Kommentarer
Postat av: Sussi

Säger du det.. Eller, ja det tror jag faktiskt med din galaxhoppare ;) Kul att du kommer, du är ju säkert überwass på att knoppa! Ses till helgen.


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback