Shoppingtur och nålstick

Började dagen med att uppsöka vårdcentralen för mitt konstiga benont som jag har haft sen i måndags. Jag måste ha gett läkaren rejält med huvudbry, för nått sånt här hade han aldrig stött på tidigare sa han.
Han vred och vände, klämde och kände, bankade lite. Jag fick gå på tårna och på hälarna. Han undersökte mina blåmärken (som jag inte ens visste att jag hade), men han hittade inget fel.
Så jag blev ivägskickad till Lab för att ta en massa prover. Fem stora rör fylldes, samt ett stick i fingret.
Fick världens jätteplåster på armen, så man skulle lätt kunna tro att dom har tagit provet med en yxa.. :)
Nåja, ringer han inte under helgen så är det inget fel på mig. Då är det en "övergående smärta" Han avslutade med att jag skulle ta tre Ipren om dagen i en vecka. Jo pyttsan. Har redan provat, det hjälper inte.

Efter det for jag på stan och träffade Suss. Vi tog en liten shoppingrunda och avslutade med lunch på Starz. Pasta med kyckling. Mmm.
Hittade världens tuffaste tröja till Hampus på VooDoo, den kostade alldeles för mycket för en tröja i den storleken, men jag var ju bara tvungen! :)



Kommentarer
Postat av: Sussi

Vettu, det kan verkligen behövas!

Postat av: Sofia

Kul att få vara med dig i helgen! :D

2006-06-02 @ 15:26:15
URL: http://tusse.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback