En ny vecka!

Har på förmiddan varit ut på Ersboda med Marie i nån timme. Var in på Rusta och köpte tio blomfröpåsar för 20 spänn, så nu jäklar ska det planteras! Beräknar att minst hälften kommer det inte att bli blommor av.. :)
Blommor brukar ha en benägenhet att självdö i min närvaro. Dom tycker väl att det är barmhärtigare att ta livet av sig än att jag ska göra lidandet längre för dom genom mitt sporadiska blomvattnande.

Har drabbats av en plötslig hemlängtan.. Jag vill hem!! Och att jag då sitter och lyssnar på Michael Bublés låt Home, gör ju inte saken nå mycket bättre. Vältrar mig i självömkan, det är vad jag gör.

Nää, nu ska jag sluta gnälla av mig, och gå och hämta Hampus på dagis!

"Another summer day
Has come and gone away
In Paris and Rome
But I wanna go home
Mmmmmmmm

Maybe surrounded by
A million people I
Still feel alone
I just wanna go home

*****

Another aeroplane
Another sunny place
I’m lucky I know
But I wanna go home
Mmmm, I’ve got to go home

Let me go home
I’m just too far from where you are
I wanna come home

****

Another winter day has come
And gone away
In even Paris and Rome
And I wanna go home
Let me go home

And I’m surrounded by
A million people I
Still feel alone
Oh, let me go home
Oh, I miss you, you know

Let me go home
I’ve had my run
Baby, I’m done
I gotta go home
Let me go home
I’m coming back home"







Kommentarer
Postat av: Sussi

Tjo, KM är den 3 och 4 juni, så jag antar att det måste vara den första veckan ;)

Postat av: Sussi

Det tycker jag! Självlart ska jag hoppa också. Än så länge är et bara jag och Ida-Gibson som är anmälda och inte ska dom få vinna över oss inte! Synd att killen är så storgalopperad och svårsvängd, men över tar vi ju oss utan minsta problem :)

2006-05-15 @ 21:41:11
URL: http://sussib.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback