Söndag

Har jobbat lite extra idag. Kändes inte alls som en bra idé att ha tagit på sig det imorse när jag klev upp, men nu när det är gjort så känns det skönt att det blir lite mer i kassan nästa månad!
Jobbade dessutom kväll till 24 igår. Så det har väl sina anledningar att man var lite trött..

Hampus har gjort en ny grej idag. Han sa hej till mormor i telefon! Första gången han verkligen har sagt nått i telefon. Annars har han mest bara pillat på den och flåsat lite. Tror mormor blev lite stolt över att hon fick vara först..! :) Gullunge! ♥
Busungen i badet
Visst är han bara sötast i världen?? :)

Funderar även på när jag ska lyckas ta mig hemöver. Längtar hem!!
Eventuellt så blir det av helgen 25-26 mars, då Simon ändå ska till Kittelfjäll och vara borta i 4 dagar.
Gäller bara att jag får byta bort fredagen, då jag jobbar 16-02..
Och så blir nog mormor och morfar glada om Hampus följer med och hälsar på i några dagar!
Fick ju även veta att det skulle vara tjejkväll på Stalo då, så de skulle ju kanske vara lämpligt! :)



Kommentarer
Postat av: Sussi

Bra jobbat säger jag bara =)

2006-03-13 @ 11:42:43

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback