Söndag..

En dag närmare måndag och jobbarvecka.. *suck* Nåja, ska inte gnälla, den här veckan är förhoppningsvis rätt så lugn! :)

Idag har jag varit o ridit. Red barbacka i ca 1 timme, och min balans var inte världens bästa kan jag berätta. Galoppen går ju bra, men när man saktar av till trav kan det bli rätt så spännande, speciellt när Blackie egentligen inte är det minsta sugen på att hejda in. Ja, jag satt kvar iallafall, men gissa vem som kommer att ha träningsvärk imorrn?? Kanske vore nått att fortsätta rida barbacka? :)

Simon och Hampus var ute vid Nydalasjön och grillade med Andreas och AnnaSara medans jag var och red. Sen bjöd vi in dom på middag och film på eftermiddagen/kvällen. Vi åt fylld fläskfile med klyftpotatis *mumma*
Och så såg vi Saw 2, så nu kommer jag banne mig inte att kunna sova inatt! *ryyyys* Usch!! Att jag alltid ska plåga mig igenom sånna rysare.. Men jag gillar det för jag känner mig så duktig när jag vågat se en hel sån hemsk film! :)

Sängen nästa nu! Börjar kl 8 imorrn! *jippiii*



Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback