Huvudont..

Ja, jag har ont i huvudet.. Och nej, jag var inte på krogen igår.. Så det är ingensomhelst självförvållad huvudvärk. Det känns som om hjärnan håller på att trilla ut genom ögonen om jag böjer mig framåt.
Dessutom hostar jag nästan oavbrutet.  Så jag kan nog sammafatta det som att jag kanske är lite sjuk?
Typiskt.
Fast då behöver jag inte känna mig dum som går omkring i långkalsonger och morgonrock fastän det är mitt på dagen, för det får man om man är sjuk!

Hampus hade vattenkrig med mig igår. Det var ofrivilligt från min sida. Hampus badade och jag satt på toastolen och pratade med min kära mor i telefon samtidigt som jag övervakade unge herrn. *SMATT* så satt det fast en genomblöt skumgummitvättlapp på min socka. Tack för den. Asgarv från trollets mormor i telefon.
Dum som jag var så kastade jag tillbaka tvättlappen.. så det dröjde inte länge föränn jag såg tvättlappen komma flygandes igen. Ännu blötare strumpor. Stortjut av skratt från både lillen i badkaret och från mormor.
Fick avbryta leken när Hampe plockade fram det tyngre artilleriet, tvättsvampen.
Vänta bara mormor, du ska nog få du oxå..

Hampus




Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback