Blivande designer?

Nu har vi fått våran första Hampus-designade tapet! Hur snyggt som helst..
På den korta väggen mellan köksdörren och frysen lämnade han sitt konstverk.
Och fort hade det gått oxå, Simon hade hört klickandet från en bläckpenna o 2 sekunder senare var mästerverket fulländat.. :) Jag var på jobbet, så jag fick tyvärr inte bevittna själva skapelsen.
Jaja, hyresvärden blir säkert imponerad av våran artistiske sons talanger när vi ska flytta härifrån.. :)
Undra vart han har fått målar-genen ifrån?

Jaja, det är sånt som händer och inget att sura över. Han visste ju inte att tapeten inte var till för att måla på.. I hans ögon var det ju ett jättestort papper som var alldeles perfekt att kladda lite på! Men det blir till att gömma bläckpennorna högt upp i fortsättningen!

tapet

Lite mörk bild, men det syns på ett ungefär hur fint det blev.. :)

Jag har förövrigt fått ledigt nästa fredag, så då åker jag och Hampe hem till Arvidsjaur! *jihoo*

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jeansen är från revolveclothing.com, I love them! :)
Snygg väggmålning!

Ha en bra kväll!

Postat av: Alexandra

Köp en ram och rama in hans mästerverk. Så gjorde vi med Bills måleri på de nya dyra tapeterna vi satte upp i samband med renoveringen. haha

2006-03-17 @ 21:33:38
URL: http://letmyshoesleadmeforward.blogspot.com

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback