Att det ska vara så jäkla enkelt...

.. att shoppa.. *suck*
Jaa, det är alldeles för enkelt att gå in på Power och köpa en dator. Alldeles för enkelt att spendera en massa pengar lite hit o dit. Nåväl, jag säger inte att jag ångrar mig, bara att det kanske borde vara lite svårare, för jag är ju trots allt en av dom impulsivaste som finns på denna jord.
Tur att man inte köper datorer som man köper skor iaf.
Sen så såg jag ju idag att det var rea på barnkläder på H&M *oh happy day* så där rök det en slant. Visserligen bara 60 spänn, men jag skulle ju inte handla nått.. Självbehärskning kvinna!!
Men jag är nöjd med min nya dator. Den är så beautiful!
Och nu ska jag inte shoppa nå mer! *lovar*

HP PavilionHär är den. Min nya kompis. :)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback