Arvidsjaur imorgon!

Japps, imorrn åker vi hem till Arvidsjaur! Ska blir skönt och kul att komma dit en stund, och förhoppningsvis bli lite bortskämd av mammsen och pappsen! :)
Håller på att bränna ut lite musik att lyssna på under den långa bilresan fram och tillbaka. Suck, det tar alldeles för lång tid att köra.. Man vill ju vara framme på en gång ju! Och så måste vi stanna i ske-å och äta lunch, annars blir nog inte Hampus lycklig.. :)
Nåja, fram tar vi oss ju, om än det tar lite tid. Får sällskap på resan av Anna, Erika och Linnea oxå så det ska nog gå bra! :)
 Har försökt packa det mesta ikväll, men jag segade ur.. Satte mig här istället och här fastnade jag. Har pratat i telefon ett tag oxå.

Och nu har Simon farit till Kittelfjäll. Hoppas han inte slår ihjäl sig. Vill helst ha tillbaka honom i en del.
Blåmärken, ledbrutenhet och träningsvärk går väl an. Bara han inte gnäller så mycket.. :)

Jobbarveckan har varit lugn, väldigt lugn. Kanske den bästa jobbarveckan ever? :) Lite jobb och bra betalt!

Nää, nu ska jag banne mig ta mig för att göra nått!! Gå och sova kanske?




Och förresten, det fanns en botten! På tvättkorgen alltså.. :)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback