Klant?

Jag? Jo, ibland är jag faktiskt det, tro det eller ej. :)
I förrgår skulle jag äta lite torrkött, och vad händer? Jag skär mig på båda tummarna inom loppet av mindre än 2 minuter. Först skar jag bort en liten bit på ena knogen, sen skar jag mig på "trampdynan" (vad f*n heter det egentligen??) på andra tummen. Bra där. På med plåster och tycka synd om sig själv.
Så igår skulle jag försöka mig på att äta torrkött igen. Skulle jag inte ha gjort, för vad gör jag? Jag skär mig igen! På samma knoge, i samma sår! Gjorde det bara lite större genom att ta bort en bit till. Ajsomsatan.
Plåster igen. Nu blir det till att gömma knivarna för mig oxå och inte bara för Hampus. :)

Jobbar kväll idag. Det regnar så det känns som om det inte gör så mycket..

Hade väldans trevligt i Arvidsjaur. Som vanligt! Hampus hade nog oxå roligt, för han var så himla trött när vi kom hem så han somnade som en stock.
Vi var ju och spanade in alla bilar på bilträffen, och han såg ut att vara i himlen när vi gick omkring där och kollade. Bruuuuuuum bruuuuuum sa han och spanade stort. Och så var han och morfar och provsatt i båtarna som var där, och det var oxå himla spännande. Helt otroligt att han inte hann springa ut i vattnet nått..
Inte är han blyg heller, lilltrollet. Stod och pratade med Kajsa och han kastade sig på henne och ville att hon skulle hålla i honom. Sen satt han på Knartis axlar och såg väldigt nöjd ut.
Han är generös oxå, bjöd både Sofia och Sandra på (ett något nerdregglat) äpple. :)

Snart (ja, om en månad ungefär) så har jag min efterlängtade 4-veckors semester, så då kommer vi tillbaks till hålan. Syns då!



Kommentarer
Postat av: Sussi

Det tycker jag abselut!


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback