Förkyld

Är less på att vara förkyld nu. Har sår i näsan och en kamel i halsen (känns det som iallafall).

Var hem till Arvidsjaur helgen som var. Riktigt roligt att komma hem! Saknar er alla så mycket!
Som vanligt så är ju alltid Lappis stängt när jag kommer hem.. Men det funkade ändå! :)
Var oxå och kollade på KM på stallet. Värsta hästen Annika och Sussi har! Så himla duktig.

Typiskt nog så visste jag inte föränns i förrgår att jag visst är ledig den här veckan. Eller från idag tills på tisdag rättare sagt. Hade jag vetat det tidigare, så hade jag ju väntat med att åka hem och farit nu istället.
Så hade jag kunnat kolla in när Ida & Annika tar studenten, och gå på bilträffen som är på lördag. Hampus skulle säkert tyckt att det hade varit skitkul att spana in alla bilar!
Nåja, man får inte alltid som man vill, och nu är vi alldeles för fattiga för att ens försöka. :P

Vad ska jag ta mig för att göra idag då? Hade tänkt städa idag, men när jag kom hem från jobbet igår så var det visst redan gjort! Åh så glad man blir då! :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Mäh! Då hade du ju kunnat vara kvar längre :) Men du har rätt angående hästen! puss till bästa tidtagaren ;)

Postat av: Sofia

Haha, du ska få höra allt nån dag Åsa, jag lovar!

2006-06-07 @ 17:38:22
URL: http://tusse.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback