Ensammen..

..hela långa veckan..! Eller tills på fredag iallfall. Hampus är med Simon i piteå eftersom jag jobbar kväll i veckan. Med andra ord är det inte så ösigt här hemma. Såå himla tråkigt, och jag saknar mina pojkar sååå mycket!! Kom hem nu! Det är alldeles för tyst här hemma, och då kan jag inte sova ordentligt. Somnar alldeles för sent. Tur att jag jobbar kväll och inte behöver stiga upp klockan 7.. Fast hade Hampus varit hemma så hade det inte gjort nått, då hade jag ju fått kramats lite med honom. Det får jag ju inte nu.. :(

Har gått på stan en sväng idag för att fördriva lite tid innan jag började jobba. Behövde köpa nått ordentligt att tvätta och smörja in fejset med. Så jag svängde in på Nefertiti (hudvårdscenter) och köpte ett provkit från Exuviance för 175 spänn. Kändes lite bättre det än att slänga ut en hel massa pengar på nått som kanske inte funkar.. :) Och så var jag in på rean på Ur&Penn och köpte lite smycken till halva priset. Nått kul måste man ju få köpa! :)

Nää, kanske dags att pröva gå o sova? Eller läsa lite. Köpte ju en ny bok igår! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad köpte du för bok?
Klart man ska unna sig lite saker! Absolut. helst ofta också.
KRAM!

Postat av: Sofia

När kommer du till Arvidsjaur?

2006-06-28 @ 12:13:08
URL: http://tusse.blogg.se
Postat av: Sussi

Ja, hur gick det med dagiset? Spendera = BRA!

2006-06-28 @ 18:10:45
URL: http://sussib.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback