Bekännelse.

Älskling. Jag har köpt ett par jeans igen. Ja, jag vet.. Nu säger du säkert högt för dig själv "ett par TILL??"
Men jag är ju faktiskt alldeles ensammen och det är ju såå tråkigt, och alla (tjejer iallafall) vet ju att shopping är den bästa medicinen! :) Dessutom var dom på rea (dom kostade inte mycket mer än dom förra jag köpte). Och så är dom sååå fina. Du får se när du kommer hem! Var lycklig för min skull! *puss på dig*

Snart ska jag iväg och inspektera Hampus sommardagis som han ska vara på i 5 dagar. Varav 2 av dom var jag tvungen att ta ledigt för att han ska inskolas. *yay* Chefen såg lagomt lycklig ut när jag berättade för honom att dom (dagis alltså) hade strulat till det. Men det är ju inte så mycket att göra åt. Ett bakslag i ekonomin, men det vägs väl upp av att Simon äntligen tjänar lite mer pengar nu än när han pluggar. :)

Snart semester! Bara lite mindre än 3 veckor kvar.. eller nått sånt.. :)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback