En solig sommardag!



Började med att vi sov till klockan 8 idag. Det händer väääldigt sällan kan jag tala om!
Åt frukost och for iväg på inskolning på sommardagiset. En jublande Hampus styrde kosan direkt till sandlådan och sket sen fullständigt i att jag var där. Lyckat med andra ord! *andas ut*
Jättetrevliga fröknar var det oxå! Känner mig lättad. Det här kommer att gå bra!
Lunchvilan blev lite försenad, så trollet somnade som en stock när vi kom hem. Jag la mig i bikini på balkongen för att få lite färg, läste posten och drack kaffe.
Sen åkte vi iväg och handlade, delade på en McFlurry Strawberry Surprise (åh så gott!) på McDonalds, åkte hem igen i en kokhet bil.
Gjorde en provisorisk pool på balkongen åt en svettig Hampus. Funkade skitbra! Ända tills han och hinken välte och allt vatten rann ner på grannen under oss balkong.. :) Tur det verkar som om dom inte sitter ute och solar så ofta.. Mitt nagellack som Hampus kastade ner i ett ilske-utbrott för nån dag sen ligger fortfarande kvar.

Nä, nu ska jag kolla lite flygpriser och sen spela lite backpacker *nostalgi* :)






Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, han är bra söt Hampus! :) Det gjorde ni bra!
Kul att det gick bra med dagiset också!
KRAM!

Postat av: Sofia

Hallå! Lite update här också tack! :)

2006-07-06 @ 12:29:19
URL: http://tusse.blogg.se

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback