För er nyfikna.

Vem är hon?

Vad heter hon?
- My name is Åsa

Vilket stjärntecken?
- Mestadels Vattuman

Bästa egenskap?
-Att jag är himla snäll

Sämsta egenskap?
- Att jag ibland är alldeles för himla snäll. Och så är jag rätt envis oxå.

Hur ser hon ut?
- Drygt 1.70 lång, brunt hår i pageliknande frisyr. Lagom storlek.

Årgång?
- Den bästa såklart! 1983.

Husdjur?
- Nej, men jag skulle gärna vilja om jag hade haft tid.

Boende?
- I en alldeles för trång trea på typ 80 kvadrat.

Familj?
- Ja, det vet ni väl? :)

Gillar?
- Shoppa, choklad, rida, kaffe, mina vänner, löningsdagar (förresten, sa jag att jag gillar att shoppa?)

Avskyr?
- Spindlar, snålblåst, dåliga attityder, räkningar och elaka bilar.

Favoritmat?
- Grillat med potatisgratäng

Favoritglass?
- Gammeldags vaniljglass med noisettetopping och nötströssel. *mmmh*

Favoritdessert?
-
Oj.. Gino är rätt gott!

Favoritdryck?
- Beror på när det ska drickas. :)

Favoritdjur?
- Japp. Häst & katt ligger högt i topp.

Gillar hon godis?
- Men har påven en konstig hatt? SÅKLART!

Liknar hon en kändis?
- Eh, nää.

Senaste film?
- Hmm.. javatusanvardet då? Kan det ha varit Jackass 2?

Senaste bok?
- Bortom ljus och mörker av Lotta Thell. Mycket bra!

Bästa låten?
- I don't wanna be - Gavin DeGraw

Favoritfilm?
- Svååårt. Men den senaste som fick mig att tokböla var "The Notebook". Annars så är SAW-filmerna en höjdare!

Favoritförfattare?
- Lika svårt där.. Men jag gillar dom flesta böcker som är "verklighetsbaserade"

Bästa årstiden?
- Sommar såklart!

Finaste färg?
- Hmm.. beror oxå på..

Skulle aldrig ta på sig?
- Dom där fula stjärthängsbyxorna som finns på GinaTricot. Eller skipants. Eller nått med axelvaddar.

Vad ville hon bli när hon var liten?
- Förmodligen prinsessa?

Vad blev hon?
- Verkligen inte prinsessa iallfall..

Fobier?
- Visa mig en spindel och du får en käftsmäll.

Politiskt insatt?
- Nej, det kan man nog inte påstå.

Är hon kär?
- Gissa två gånger? :)

Vem vet mest om henne?
- Jaa, det är mina föräldrar, Simon och mina närmaste vänner. Många vet mycket, men få vet mest.

Hur många handväskor äger hon?
- Har aldrig räknat. Det skulle ta för lång tid.

Hur många par skor äger hon?
- Alldeles för många enligt min kära mor. Alldeles för få enligt mig. *fattar inte hur du kunde få för dig att jag skulle sälja dom på Tradera?? HÄDELSE!* ;)

Hur många bilar har hon?
- En. En ny pärla som tar mig dit jag vill. Till skillnad för vissa andra bilar. *inga namn nämnda*

Hur många syskon har hon?
- Inte ett enda. Och se, det verkar som om det blev folk av mig ändå.

Vem är snällast just nu?
- Hampus. Han är världens krampojke!

Var har hon ont?
- Jag har faktiskt inte ont nånstans just nu! *kors i taket* Fråga mig igen nånannandag, då är det säkert ont nånstans. :) Hypokondriker?

Favorit tv-program?
- Desperate Housewives såklart!

Favoritsport?
- Hästhoppning

Är hon glad just nu?
- Absolut! Jag är ju långledig! :)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Snyggt! :)

Postat av: Ylle

*lämnar avtryck*

2006-12-09 @ 17:55:08

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback