Synd om mig.

Jo, det har faktiskt varit lite synd om mig. Jag har varit sjuk.
Febern kom smygandes i fredagskväll.. Kallsvettades och hade ont i hela kroppen.
Fick ringa hem Simon som var ute på partaj med Nollorna, så han fick komma hem och ta hand om mig. :)
Så hela lördagen gick jag omkring (njaa, låg i soffan snarare) i min fleecemorgonrock och underkläder för att snabbt kunna klä av och på mig under mina svett- och frys attacker.
Sen fick jag sjukskriva mig från jobbet oxå. Attans, där rök den helg-ob:n.
Nåja, nu är jag frisk iallafall (kroppsligt då..) och har bara kvar lite halsont.
Så nu ska jag sluta gnälla. :)

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är inte jag som pinsammat mig! Men det är pinsamt nog ändå, det är inget man ska prata högt om i ngn blogg =/


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback