Måndag morgon..

..började ju inte alls bra. Jag försov mig. *suck* Vaknade tjugo över åtta, och jag börjar åtta. Panik! Tog inte ens 5 minuter innan jag var utanför dörren.
Men som tur var så var det ingen fara. Fick tillåmed frukost på jobbet! :)

Annars har dagen fortlöpt (heter det så?) som vanligt. Inga större förändringar eller händelser.
Hampus har börjat om på dagis efter sommaruppehållet, men det var inga problem.
Simon, som hade tänkt vara där en liten stund på morgonen ifall Hampus skulle kinka, blev hemskickad på en gång eftersom Hampus sket i honom totalt.

Jaja, en jobbardag till, sen är jag ledig i tre hela dagar! Jihoo!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är inge roligt att försova sig..
Har du funderat något på när vi skulle ha åkt till sthlm??
Kraaaaam.


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback