Mmi mmi

Försöker få Hampus att säga mormor, men det låter mer "mmi mmi". Men det är ju en bra start iallafall!
Nu har det inte snöat på flera dagar! *halleluja* Men nu är det slask istället. Nåja, så länge det inte snöar ska jag inte gnälla!

Nästa vecka åker jag upp till Arvidsjaur igen. Helt själv! Hampe och Simon åker till Piteå, dit jag oxå åker sen. Ska bli skönt att få lite semester faktiskt. Känner att jag har sovit alldeles för lite dom sista veckorna. Är alldeles dammig i huvudet.

Sen jag började jobba sista februari så har jag läst 9 (!!) böcker. Helt otroligt, det är mer än vad jag har läst sammanlagt på typ 5 år tidigare.. Fick du en chock nu mamma? :)

Nu ska jag glo igenom posten och dricka lite kaffe!

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback