Min son, förstöraren..

Hampus lyckades med en ny bedrift igår när vi var och handlade på Maxi.
Där har dom sånna där självscanningsapparater, som man kan sätta fast i en hållare på kundvagnen. Hampus satt i barnsitsen i vagnen, och när jag tittade bort i två sekunder för att ta några tomater så roffade han ju såklart åt sig den. Hann se att han stoppade den i munnen, och under dom få metrarna jag gick tillbaka till vagnen, så hann han dreggla sönder apparaten!! Den slutade funka. Kaputt, paj, finito. Stendöd.
Lite pinsamt att gå till kundservice och säga "ursäkta, men den här slutade helt plötsligt att fungera.." Tjejen där tittade lite misstänksamt mot en flinande Hampus med dreggel runt munnen och på jackan. Tror hon förstod orsaken till varför scannern var trasig.
Mitt lilla charmtroll.. :)

Kommentarer

Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback