Lycka och depression..

..samtidigt. Lycka över att ha hittat ett ställe här i stan där dom säljer Cheap Monday och Acne jeans. Total depression över att jag inte har råd att köpa dom. Inte ens dom superfina Cheap Monday som jag provade och blev störtkär i. 400 spänn är mycket pengar den här månaden. Och med min otur så är dom säkert slut när jag får lön. *buääääh*  Tror jag måste gråta en stund. Och nu har jag ångest för att jag inte köpte dom fastän jag inte har råd. Jävla typiskt. Vilket dilemma.

Ser från fönstret att dom är ute på dagis. Då det är så fint väder och Hampe gillar att vara ute där så tror jag att jag väntar en kvart med att hämta honom så han hinner vara ute ett tag och leka med dagispolarna.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är det Flott du talar om?


Skriv dina hjärtevärmande tankar här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Din postlåda:

..Och du har säkert en blogg oxå..?:

Kommentar:

Trackback